O gaina a traversat strada. De ce?
Descartes: Ca sa ajunga pe partea cealalta, logic, nu?
Platon: Pentru ca pe cealalta parte se aflau Binele, Adevarul si Frumosul.
Aristotel: Pentru ca pe partea cealalta mai erau si alte gaini si gaina este zoon politikon.
Sigmund Freud: Insusi faptul ca se pune aceasta problema, dovedeste ca omul are un acut sentiment subconstient acut de insecuritate sexuala. Apoi sunteti siguri ca pe cealalta parte nu se afla un cocos?
Karl Marx: Gaina a inteles necesitatea. Se acumulasera contradictii si traversarea era inevitabila in acel stadiu al dezvoltarii.
Hippocrat: Se indrepta catre farmacie datorita unei hipersecretii pancreatice.
Moise: Dumnezeu i-a spus gainii: “Traverseaza strada!”. Gaina a traversat si Dumnezeu a vazut ca acesta e un lucru bun.
Marthin Luther King: Pentru a dovedi ca orice gaina, indiferent de culoare, este capabila sa traverseze o strada.
Galileo Galilei: Hei, o gaina a traversat strada!!!
Einstein: E o chestiune de sistem de referinta. Nu este exclus ca strada sa fi traversat pe sub gaina.
Blaise Pascal: Pentru ca drumul era mai scurt decat oricare altul.
Kant: Normele de conduita si obligatiile etice au obligat-o.
Schopenhauer: Vroia sa se sinucida caci era deprimata, of… ce soarta cruda…
Thomas Mann: Curva dracu’… Voi trece asta in jurnal.
grid: Gaina e imaginea propriei noastre inadecvari de sine, rezultat al domesticirii omului. Trecerea strazii reprezinta incercarea noastra, la fel de inadecvata, de depasire a acestei inadecvari.
griddy: Problema nu e de ce a traversat gaina strada, ci de ce ma intereseaza lucrul asta…
Eu am doua varianate de raspuns (as putea avea si 6/49, dar ma rezum la doua):
1. Pentru ca a vazut ca pe cealalta parte alte alte surate jucau poker, faceau chefuri in cotetul lor (de firma) in fiecare noapte, cocosii erau mai mishto caci mergeau la stilist si isi faceau schimbari ale look-ului cand vroia copanu’ lor… dar mai ales pentru ca nimeni nu o obliga sa faca… oua mai mari si cu mai multa albumina si mai putin colesterol.
2. Gaina cu pricina era mai deshteapta ca restul si cam ciudata la infatisare caci niciun cocos nu o primea in harem. De fapt, poate nu era mai deshteapta ci doar se credea mai deshteapta. In fine, nu intram in amanunte din ‘astea minuscule. Apoi, nu era multumita de conditia aviara (sau aviatoare??) si era sigura ca stie intrebarile la mai toate intrebarile (da, am scris bine) ce erau ca un freamat intre suratele ei. Majoritatea intrebarilor generau raspunsuri gresite, insa…. ce conteaza acest amanunt insignifiant? Ca sa nu o mai lungim atata, adevarul este ca gaina a trecut strada… ca era o inadaptata social, depresiva si anxioasa. Ce sa faca si ea? Nici macar stapanii ei nu o sacrificau ca avea carnea cam tare…
PS: De asta’ data (eu) ma bucur (mult si enorm si la infinit) ca toata lumea (buna si nebuna) a “prins ideea”.
Domle’ da’ io am ramas cu o dilema enigmatica! Totusi inaripata nezburatoare traieste intens si la maxim? Si inca ceva nene’. Oare cati cucosi vanjosi nejumuliti o sa atraga ea pe partea ailalta, ha o ha, mumo? Evident din cauza intelectului intelectual, care este evident si prin urmare intelectual! Ase-i?!
A 2a varianta variata ajutatoare ajutata de la o variatiune: I s-or fi aprins tocurile (care nu erau nici Prada, nici Manolo Blahnik) dupe vreun cucos gainar!
Probabil pe partea cealalta a drumului iarba era mai verde si… mai plina de rame….cocosii cu pinteni si mai multe pene…si un grup de aparatori ale drepturilor orataniilor cotcodacitoare care purtau pancarde cu “Eat more beef”!
Gata cu găina? Trecem la vaci?
Deci raspunsul depinde de viziunea gainii care priveste la gaina care traverseaza sau cum? Ca eu tot nu inteleg… 🙁
Datorita faptului si prin urmare ca audientele cresc ca la darkqOTV am zis sa fim si noi asa… mai subtitrati si sa ne adaptam altora care au devenit fara voie si nesiliti de nimeni(ea) po(i)eti in arta literaturii.
Gaina care priveste la o alta cum transverseaza ea strazile si autostrazile din comuna Barbulestii de Jos (unde s-a nescut si Stefan cel Mare, dupa cum bine stim) este o… o… introspectiva fenomenologica si un paroxism acut de acutizare a unui subconstient anxios si vampiric (adica vampa) care subjuga gaina care crede ca traieste dar ea de fapt nu traieste ca asa-i zisara curcile si gastele pe pi bulivardul pe care mergea (probabil) birjarul lu’ Carajiale.
woow:))